Idealní delikatesy

Inspirace ze zahraničí

Na polském veletrhu RetailShow ve Varšavě je vždy k vidění koncept ideální prodejny, na kterém se podílí i Wanzl. Letos se prezentovala prodejna lahůdek od designérky Ewy Gawroniak- Olejniczak. Tak se  pojďme podívat.

Její koncept v sobě snoubí dva zákaznické trendy: větší náročnost zákazníků + méně času na nakupování. Zaměřuje se také na různé skupiny zákazníků, které se snaží obsloužit podle jejich požadavků. Tomu uzpůsobuje prodejní plochu, zákaznické cesty i rozmístění a prezentace jednotlivých  kategorií zboží. Koukneme na fotečky:

Škoda, že pořadatel veletrhu nenatočil z tohoto modelového obchodu video. Ale pojďme dál.

Hlavním úkolem prodejny s lahůdkami je důraz na  čerstvost, zdravé biopotraviny, tradiční a vybrané regionální produkty (Např. vína z dané oblasti v regálech vino tech).  Vůně kávy, čerstvý pečený chléb (v BakeOff regálech) působí na zákazníka jako magnet, ale nesmí se zapomenout ani na doplňkové služby, jako je např. jídlo s sebou (použit YourTable Cool), malá gastronomie nebo místo, kde si může zákazník zakoupené jídlo sám ohřát.  Pro impulsivní nákupy a propagační akce jsou na ploše vyhrazené prodejní stoly YourTable nebo FlexTable, které nemůže zákazník minout. Všiměte si i podsvícení spodních pater regálu pure tech, na kterém je vystaven alkohol.

Pokud by Vás zajímal plán této prodejny a použité vybavení, obě si můžete stáhnout na stránkách níže.

Plán –  http://retailshow.pl/pl/plan

Vybavení –  http://retailshow.pl/pl/udzial-3

 

Máte zájem o podobný koncept prodejny? Neváhejte nás kontaktovat. Vytvoříme pro vás kreativní design prodejny tak, aby se líbil vašim zákazníkům a přinášel vyšší tržby.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *